poniedziałek, 23 marca 2015

Szafa w grochy



Moje dziewczynki doczekały się własnych szaf w swoich pokojach. Dzisiaj pokażę Wam szafę Jagódki, u której dodatki w kolorze lila ustąpiły miętowym akcentom. Ten ludwiczek odstał swoje w pracowni, ale to już temat na inny wpis może połączony z małym DIY? Wprowadzenie nowym mebli wymagało małego przemeblowania, ale dziś tylko odkrywam ten jeden kącik. reszta wkrótce :)










Sesja zaliczona, teraz czeka nas jeszcze jedynie "zatowarowanie" szafy. Dziewczynki bardzo się cieszą, a ja liczę na ich większą samodzielność w układaniu i doborze swojej garderoby :)

Pozdrawiam
Aga

16 komentarzy:

  1. Szafa prezentuję się pięknie. Zawsze taka chciałam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Ja też o takiej marzyłam, ale teraz nie pomieściłabym w niej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem zachwycona szafą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna! I te grochy. W ogóle słodki pokoik:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Poświęciłam cała poszwę. Ale było warto. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. szalenie podobają mi się takie szafy, wogóle świetny jest cały ten kącik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowa! dosłownie:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyszło! Uwielbiam takie staruszki w nowych odsłonach, a Twoja jest idealna:) I to zarówno na zwnątrz jak i wewnątrz... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta szafa :) Niedługo urządzam pokój córeczki i chyba muszę p[ojechać na szpery żeby znaleźć takie cudowności i odnowić. Nie wiem też jeszcze jaki materac do spania jej kupić bo niestety jest alergiczką i ciągle mamy problem z doborem takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.