sobota, 27 września 2014

"Puk, puk jest tam kto?? :)"


Zastanawiałam się nad tytułem tego posta publikowanego niemal po półrocznej przerwie, pomyślałam w końcu, że wstawię same zdjęcia, nie napiszę ani słowa, oszczędzę tłumaczeń i wymówek, ale...Zajrzałam do dawno nieprzeglądanej statystyki, i cóż, wyniki są zadziwiające, a więc ktoś tu jeszcze zagląda:) mimo, że obserwatorzy, znudzeni brakiem wpisów uciekają! A już na 100% zmobilizował mnie komentarz Kasi z bloga Śladem Własnych Marzeń. Tytuł posta to właśnie jej słowa. Kasiu pozdrawiam! Ściskam także wszystkich, którzy pytali w międzyczasie co w naszych dwóch domach. Troszkę się dzieje, ale aby mieć czas dla rodziny, dla "ośmiu kątów"czasem trzeba coś zaniedbać. W tym roku padło na bloga i już!




Chatka prosi się o malowanie i okiennice, które suszą  się już kilka latek:)




Pozdrawiam
Aga

14 komentarzy:

  1. a jest tu ktoś, jest :)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwazniejsze, ze wrocilas:) czasami tak jest, ze nie ma czasu na bloga, bo jak wiadomo sa rzeczy bardziej istotne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe życie potrafi wciągnąć. Jak w gilnie Kac Vegas 2 że wciągnął go Bangkok... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! Fajnie ze znowu jesteś :-)
    Piękne miejsce na zdjeciach! Śliczny ogrod!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak miło, że wróciłaś! Witamy!.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło, że wróciłaś :))
    Piękne zdjęcia Agusiu! Uwielbiam ten klimat!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam pięknie za takie ciepłe powitanie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem jak jest trudno wrócić po długim czasie do pisania na blogu.Ja zastanawiałam się przez kilka miesięcy czy warto jeśli nikt tam nie zagląda.Ale warto, może ktoś odwiedzi mój blog i będzie bardzo miło.Zdjęcia bardzo fajne- moje klimaty. Znowu mogę zaglądać tu systematycznie. Witam i pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agusia super, że wróciłaś tak właśnie czas tak szybko ucieka:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ogród. Trzeba było pewno włożyć sporo pracy, aby tak wyglądał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie macie urządzoną część zewnętrzną domu. Jak chodzi o mnie też teraz od nowego roku będę działać w swoim ogrodzie i planuję nawet zainstalować sobie saunę, bo to takie moje marzenie. A dowiedziałam się, że firma Polska Bania oferuje świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.