czwartek, 2 lutego 2012

Pokój marine


Czas na pokój Patryka w nowej aranżacji. Jeszcze nie wszystko gotowe, przybędzie parę dekoracji, ale wtedy będzie kolejny pretekst do posta.
A warto też zamieścić ten wpis dzisiaj, ponieważ mój synek który jest na feriach poza domem, będzie mógł zobaczyć jaki ma porządek w swoim królestwie i uwierzyć, że i w naszym domu mieszkają domowe skrzaty:).
Styl marine jest coraz bardziej popularny. Zawsze podobało mi się  to zestawienie kolorystyczne, blisko mu też do stylu Lexington. Pokój w charakterze marynistycznym to świetna propozycja dla dziesięcio i nastolatków, a dla mam  może to ostatnie własne dekoratorskie pięć groszy, gdy w przyszłości czeka nas zaakceptowanie własnych dziecięcych (młodzieżowych)  koncepcji.


















A dla porównania pokazuję pokój Patryka przed zmianami. Na życzenie syna ściany pozostały niebieskie, ale w trochę bardziej stonowanym odcieniu.

38 komentarzy:

  1. a już straciłam nadzieję , że kiedyś odbierzesz łódeczkę :) teraz widzę , że szansa jest ihihihi pokoik jak marzenie !!! taki poważny już .. z klasą ... pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pokoik i choć dużo już widziałam podobnych, to Twój wyszedł bardzo, bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona.Tym bardziej, że to właśnie styl w jakim mój synuś (też Patryk) wymarzył sobie swój pokój w nowym domku. Świetny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pinezko, pokój świetny. I bardzo stylowy. Marynistycznie stylowy :) Super.

    Łóżeczko już widziałam. też się nad nim zastanawiałam :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Ada. Łózko polecam. Wygląda bardzo ładnie.

    Monique. Muszę się reorganizować, niedługo wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zrobiłaś porządek w pokoju. Zauważyłem też nowe ozdoby.
    Pozdrów tatusia i dziewczynki. Patryk

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny pokoik i cudne dodatki! :-) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, pokój jest że tak powiem ODJAZDOWY !!! SUPER !!! BOMBA !!!
    Naprawdę świetny klimat i wystrój !
    Bardzo mi się podoba :)
    A taboret poniżej i ŁOŻE dosłownie PIERWSZA KLASA ! Bardzo mi się podobają te Twoje klimaty :) marzenie ...
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach:)
    Bardzo mi się podoba ten pokój, w przyszłości w takim właśnie stylu chciałabym urządzić pokój synka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, myślę, że Patryk będzie zachwycony :)
    Jest duuuuża nadzieja, że taka wersja pozostanie na wiele lat. Wydaje mi się być odpowiednia i dla całkiem dużego nastolatka. Co prawda przewiduję tam znacznie większy bałagan ;)
    Świetny pokój!

    OdpowiedzUsuń
  11. pokój jest naprawdę śliczny
    syn pewnie jest zachwycony
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. OJ TAK TO POKÓJ JUZ NASTOLATKA...TAKI MĘSKI:)))PIĘKNY

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie!!!!!
    Mam zdolna to perzmiany wyszły bajeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokoik wydoroślał wraz z jego lokatorem - z dziecięcego stał się młodzieżowy - dobra robota:) zapisuję w inspiracjach:) No i podoba mi się kolekcja marynarskich czapek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja sadziłam, że chłopcy nie tolerują białych mebli. Jestem zaskoczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie!!Piękne mebelki i dodatki! Dywanik chętnie bym Ci zwinęła!! Mam taki jeden i przydałby mi się drugi...
    Przesyłam ciepełko

    OdpowiedzUsuń
  17. Lilla. Oj tolerują. Mój synek jest kochany, wychwalił mnie i jest zadowolony, a to jest najważniejsze. Miał parę uwag, nie zgodził się na beżowy kolor ścian, który króluje w całym domu i wspomniał, że co prawda lubi starocie, ale wolałby nie mieć ich u siebie w pokoju. Podobają mi się metalowe stare ramy do łóżek, le od razu pomyślałam o Hemnesie i to był dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym miała na głowie kapelusz , to właśnie bym go zdjęła.
    Pokój jest klimatyczny i przytulny , czegóż chcieć więcej !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, dobrze dobrane dodatki lubię klimaty marine i mój synek też będzie miał pokój w tych klimatach (robię go już od dwóch lat ;-) ale postanowiłam połączyć wodę, ląd i powietrze. Jako, że młody bardziej interesuje się lotnictwem i pociągami niż statkami :)))

    A jakie świetne zdjęcie małego kapitana :))))

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna przemiana,super dodatki, najbardziej chyba podoba mi się lampa:)nie jestem w stanie sobie wyobrazić co można by jeszcze dodać do pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahoj!
    Ślicznie to wszystko zgrałaś. Bardzo uroczy pokoik. Marynarz teraz może płynąć na wielkie wody i przygody.
    Super robota!
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie ładny jest ten pokój i pasuje dla dwunastolatka, pomysł świetny
    j

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna przemiana pokoju.
    Cały klimat tkwi w detalach.
    Styl marynarski jest jednym z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pokoik!!! Niesamowicie mi się podoba...genialny jako całość, ale tak naprawdę zachwyca mnie każdy detal :)Naprawdę chylę czoła :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Będzie jeszcze parę dodatków, wie o tym Monique. Ale jak we wszystkim trzeba uważać, żeby nie przesadzić. Gdy wyremontuje się pokój i wstawi do niego nowe mebelki, to zachwyca ta klarowność i fakt pozbycia się wielu ozdób, których inaczej byśmy się nie pozbyli.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna zmiana, BARDZO lubię tą komodę - Ikea prawda?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mamy podobny gust, pokój mojego synka wyglada bardzo podobnie :)
    Tylko lampe ma inną :)

    Czy zdradzisz skąd są niektóre dekoracje?

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu. Tak, mebelki są z ikei.

    MZ Lampa miał być jak z pokładu, w chromie, ale kiedyś wymienię.
    Które dekoracje Cię interesują?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo sympatycznie ci wyszla aranzacja pokoju,
    jest jasno i swiezo,
    u nas powoli piraci biora gore nad marynarzami, odslona glowna na czwarte urodziny synka 26 marca
    pozdrawiam
    pati
    http://lavalledellanapo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przecudny ten pokoj! Ja wlasnie obmyslam przemeblowanie pokoju synka. On tez ma takie lozko z ikei z szufladami. Czy te biurko tez jest z Ikei? Cudne jest!

    Czuje sie zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Marysiu. Dziękuje za miłe słowa. Tak, biurko jak i reszta mebli (oprócz stolika i starego krzesła)
    są i Ikei. Uszyłam niektóre poduchy, girlandę, koło ratunkowe. Inspiruj się do woli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne pokoiki mają Twoje dzieciaczki!
    Pozdrawiam
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba - myślę, że w tym kierunku ewoluuje pokój mojego maluszka gdy podrośnie. U nas jest bardziej słodko i jasno, u Was tak "po męsku" - fajnie, że tu trafiłam, już wiem co zrobić żeby bez generalnego remontu pokój służył nam wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. naprawde super Ci to wyszło wygląda rewelacyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Teraz pokój ma styl. Świetna zmiana. Ja też lubię styl marine i tak odmieniłam mój domek letniskowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.