piątek, 14 października 2011

Słodki woreczek

Z materiałów kupionych od Patti uszyłam tym razem woreczek dla mojej córci. Już zaniosła w nim do przedszkola strój gimnastyczny. A ja przy okazji fotografowania nowego wytworu zrobiłam sesję w pokoju Weroniki.




Ponad pół roku temu przeprowadziliśmy remont, dziewczynki dostały dwa oddzielne pokoje połączone ze sobą. Jagódce z racji tego, że jest młodsza przypadł pokój przechodni. Weronka ma mniejszy, ale niezależny, gdy pójdzie do szkoły będzie to bardzo ważne, a już teraz, gdy tego potrzebuje, ma swoja prywatność.




W pokoju pięciolatki pełno jest różowości, dlatego wybrałam beżową farbę, taką samą jak w całym domu.Nowy układ mieszkania wymagał  przestawienia drzwi. W miejscu starych zaprojektowałam półkę na wzór mebli córki. Jeszcze brakuje różyczki na zwieńczeniu.







36 komentarzy:

  1. Jak PIĘKNIE !!!!! Śliczności!
    Naprawdę bardzo śliczny pokoik, ma naprawdę świetny klimat ! Coś fantastycznego, jak ja bym chciała taki dla mojej Weroniki :)
    Córeczka siedziała mi akurat na kolanach i tylko było, "ale fajne!", "mama, lala barbi!,patrz,patrz!" mówiłam jej tylko, że nie tak głośno bo ogłuchnę :) hihi
    Naprawdę podziwiam i gratuluję tak ślicznego urządzenia!
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pokoik, szkoda, że ja takiego nie miałam no ale kiedyś to było szaro, buro i ponuro...Na pewno Twoja Córcia czuje się tutaj szczęśliwa do Tego jeszcze taka kochana
    Mamusia to co tu więcej pisać! ;)
    Ciepełka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widzę tak piękne ,słodkie pokoiki...to aż tęskni mi się za moim największym ,niespełnionym marzeniem....córeczką:))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny pokoik, jestem właśnie na etapie różowego bo 12 dni temu urodziłam córeczkę i chętnie zobaczyłam to cudeńku jako inspirację na przyszłość. ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny pokoik:) Aż chce się powiedzieć "ja też taki chcę:)" Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny delikatny pokoik. Uwielbiam taki nienachalny róż, na tle bieli. Jest naprawdę uroczo. No, może bym dała mniej kokardek na koszyczkach lub zróżnicowała kokardki kolorystycznie i wzorniczo (blady niebieski, lawendowy, krateczki, kropeczki).
    To dobry przykład na to, że można świat dziewczynki wypełnić różem, który one kochają i nie będzie to bezguście. Ale do tego trzeba mieć, tak jak Ty, wyczucie.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny pokój i podpisuję się pod Jerzynką - udało Ci się nie przesłodzić pokoju różowej księżniczki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pokoik, róż jest bardzo delikatny...woreczek rewelacyjny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Twojej księżniczki, a wystrój łóżeczka jest wspaniały. Szczególnie zachwyciły mnie PODUCHY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny pokoik, prawdziwie dziewczęcy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny pokoik :) Uwielbiam takie klimaty - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pokój i woreczek oczywiście...też! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. woreczki slodkie, i wogółe pokoj jak z obrazka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny pokoik!!!
    Piękne rzeczy potrafisz wyczarować a tych tkanin:))))))))
    Czy narzuta to poszwa ode mnie przepikowana z fizeliną???

    Piękności Patti":))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Niw@. Dziękuję. Już pisałam w komentarzu u Ciebie, że moja córcia zachwyca się Twoimi tortami. I to z lalą.

    Dominiko. Ja też myślę, że cudnie by było mieć taki pokój kiedyś, jako mała dziewczynka. Ale teraz mogę się cieszyć z moimi córciami.

    Qrko. łza mi się zakręciła w oku. podziwiam Cię, że potrafisz o ty napisać wprost. Ty jesteś kocią mamą, przygarnęłaś przecież już którego to kota?

    Ewo. Gratulacje z okazji urodzin córci. Inspiruj się do woli.

    Anex. Bardzo lubię ten pokoik.

    Jerzy_nko. zgadzam się co do Twoich sugestii dotyczących koszyków. Też te kokardki mi się różowią w oczach. Ale tą dekorację łatwo zmienić, na szczęście, w dowolnym momencie. Myślę o błękicie. Tylko u mnie w pasmanteryjnym ciężko trafić na coś ładnego. W zasadzie zawsze panie robią wielkie oczy i mają zakłopotana minę, gdy o coś pytam:).

    Kasiu. Dziękuję, tym bardziej, że wiem, że u Ciebie męska drużyna w przewadze.

    Joanno. Dziękuję. I za woreczek.

    Jomo. Okrągłe poduchy rzeczywiście są bardzo dekoracyjne.

    Ana, dziękuję.


    Magmark, witam na moim blogu i dziękuję.

    Magda. Witam także Ciebie. Wielkie dzięki.

    ABily. Dziękuję za miłe słowa.

    Patti. A narzuta, w rzeczy samej, z poszwy od Ciebie. Pokazywałam ją i opisywałam moje zmagania w poście "Narzuta".

    Dziękuję za wszystkie komentarze. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ale to bardzo jest sympatycznie.Woreczek jest śliczny! I bardzo podobają mi się okrągłe poduchy! Cudne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Woreczki w mojej ulubionej, (dziewczęcej) tonacji kolorystycznej, ale podusie podobają mi się jeszcze bardziej! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pokoik!Po prostu raj dla małej dziewuszki!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz cudowny gust. Dar tworzenia wnętrz i otoczenia niezwykle ciepłym i klimatycznym.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. ciepło, przytulnie i tak dziewczęco i dziecięco.. a do tego urzekła mnie komoda z lustrem.. gdzie ja wypatrzyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tabu. Dziękuję.Komodę kupiłam kilka lat temu z innymi meblami sosnowymi do sypialni. Sama robiłam projekty.Była bez nadstawki. Gdy meblowałam pokój córki oddałam je do galerii dd malowania. Cztery lat temu nie miałam jeszcze odwagi na takie samodzielne prace. A nadstawkę udało mi się dokupić niedawno na pchlim targu i okazało się , że pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aagaa. Dziękuje. Widzę, że poduchy wszystkim przypadły do gustu. Przypomnę, że je kiedyś pokazywałam, a szyła je Maja z domowejpracowni. blogspot.com

    Kamila. No tak, Ola baletnico lubi róż i mama też.

    Witaj Kasiu na moim blogu. Podziękowania.

    Mario. Dziękuję za ciepłe słowa i odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny pokój ma córcia
    pozdrawiam
    www.okiemjadwigi.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny pokoik. bardzo dziewczęcy i delikatny. Bardzo mi się spodobał.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana - te różowości są cudne!!! Nieprzesłodzone, piękne!!! Woreczek świetnie skomponowałaś! Poduchy też słodziaki! - już przeczytałam w Twoim komentarzu skąd je masz, więc muszę pooglądać te piękności:-) Ale widzę jeszcze piękną ilustrację Sarah Kay!!! No i zasłonki są takie, jakie uwielbiam...:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokój z klimatem, jest piękny i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj
    Przepiękne pokoiki, dziewczynki na pewno zachwycone:)
    Pozdrawiam cieplutko
    PS Worek do przedszkola świetny

    OdpowiedzUsuń
  28. To, co uwielbiam w wirtualnym świecie, to fakt, że ni stąd, ni zowąd można wpaść do kogoś do domu i odkryć ulubione klimaty, ulubione nastroje, podobne gusta i zainteresowania. I dzisiaj właśnie znów trafiłam w urocze progi i chętnie w nich zostanę na dłużej. Witaj:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak właśnie wyobrażam sobie pokoik dla małej księżniczki..

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój Boże! Jakie to ważne a jednocześnie "loteriowe", gdzie dzieciny przyjdą na świat... A Twoje mają przeogromne szczęście!!! Mogą od samego początku swojego życia chłonąć piękno, jakim je otaczasz. I jeszcze mają domek na wsi. Widać, że jesteście wspaniałą rodzinką. Uwielbiam Twojego bloga - jest taki inspirujący, ale jednocześnie naturalny, ciepły.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczo i klimatycznie! Jestem zachwycona!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczne woreczki i pokoj dziewczynek!

    OdpowiedzUsuń
  33. PIEKNOSCI!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. cześć,
    gratuluję wyczucia i pasji ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak u Ciebie pięknie, pozwolisz że zostanę na dłużej? :) Cudowny blog- cóż za inspiracja :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba to łóżko :) Akurat wymieniamy materace do spania w całym domu i chciałam dostać gdzieś podobne dla córki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.